۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۱۵۸۳۶
رئیس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری:

پایگاه تابستانی دانش آموزان استثنایی در استان راه‌اندازی شد

پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش‎آموزان استثنایی چهارمحال و بختیاری در مدرسه نشاط شهرکرد راه‌اندازی شد.
پایگاه تابستانی دانش آموزان استثنایی در استان راه‌اندازی شد
خداکرم حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت مهمترین فرصت تربیتی است که اثرات اجتماعی، فرهنگی و تربیتی زیادی روی دانش آموزان دارد.

وی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی در فصل تابستان اهمیتی مضاعف دارد، افزود: دانش آموزان استثنایی اگرچه با هم متفاوتند، ولی نیازهای مشابهی دارند.

حیدری تصریح کرد: ایجاد پایگاه تابستانی فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بویژه دانش‌آموزان استثنایی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری افزود: برای این مهم آموزش و پرورش استثنایی استان مدرسه استثنایی نشاط شهرکرد را به عنوان پایگاه تابستانی دانش آموزان استثنایی انتخاب کرد.

حیدری با اشاره به اینکه مدت دوره تابستانی این پایگاه به مدت هفت هفته خواهد بود، ادامه داد: این پایگاه از هفته دوم تیرماه کارخود را آغاز کرده و تا پایان مردادماه سال جاری به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی اظهار کرد: روزهای برگزاری فعالیت تابستانی در این پایگاه ۲ تا ۳ روز در هفته و به میزان حداقل ۴ تا ۵ ساعت در روز است و یک روز آن هم به بازدید و اردو اختصاص می یابد.

وی با دعوت از همه والدین دانش آموزان استثنایی برای شرکت دانش‌آموزان خود در این پایگاه گفت: برنامه های جذاب و بانشاطی برای دانش آموزان در نظر گرفته ایم.

حیدری روخوانی و حفظ قرآن کریم، آشنایی با نماز، برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت های توانبخشی را از دیگر برنامه های این پایگاه تابستانی عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده بتوانیم پایگاه های تابستانی ویژه دانش آموزان استثنایی را در سراسر استان ایجاد کنیم.

حیدری در پایان گفت: یک هزار و ۱۴۵ دانش آموز استثنایی در ۳۴ مدرسه در سراسر استان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۷:۲۶

12 Jan 2020